ekpedefsi1Προκειμένου να υποστηριχτούν οι άνθρωποι που προσεγγίζουν το ΚΕΘΕΑ ΠΙΛΟΤΟΣ, στο να ανακαλύψουν τι τους αρέσει και τι τους ταιριάζει και πώς να το διεκδικήσουν στην καθημερινή τους κοινωνική και επαγγελματική τους ζωή, το Τμήμα Εκπαίδευσης ενεργοποιείται στα εξής:
– Υποστηρίζει συμβουλευτικά τους ανθρώπους για να διαμορφώσουν μία πρώτη
ικανοποιητική εικόνα του εαυτού τους.
– Αναπτύσσει δημιουργικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες , όπως εικαστικά, tae Kwon do, εκθέσεις, εθελοντικές δράσεις κ.α., και ωθεί τους ίδιους να συμμετέχουν σε αυτές εντός και εκτός του Προγράμματος
– Ενισχύει τη μαθητική/φοιτητική πορεία των εφήβων και των ενηλίκων για να συνεχίσουν και να τελειώσουν τα σχολεία και τις σχολές τους και όσους το χρειάζονται για την απόκτηση τίτλων του απολυτηρίου Γυμνασίου ή Λυκείου ή/και τη συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις για την πρόσβαση σε ΑΕΙ/ΤΕΙ (στο Μεταβατικό σχολείο του ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ).
– Υλοποιεί προγράμματα προκατάρτισης (π.χ. αγγλικά για σερβιτόρους, βελτίωση γραφής και ανάγνωσης κ.α.) και επαγγελματικής κατάρτισης (πχ. στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, στην αγιογραφία, σε ΙΕΚ ζαχαροπλαστικής κ.α.), για να μπουν στην αγορά εργασίας
– Προετοιμάζει για την είσοδο στην αγορά εργασίας, μέσω του κλαμπ εργασίας, σε τεχνικές εύρεσης εργασίας (βιογραφικό, συνέντευξη επιλογής κ.α.), την πληροφόρηση για θέσεις εργασίας και εργασιακά θέματα, την υποστήριξη για τη διαχείριση προβλημάτων και δυσκολιών στον εργασιακό χώρο (και στην περίοδο της ανεργίας) κ.α.

 

ekpedefsi2Παράλληλα το Τμήμα υλοποιεί δράσεις σε σχέση με:
• την εκπαίδευση των στελεχών
• την αξιοποίηση εθελοντών, την υλοποίηση πρακτικών ασκήσεων και την εύρεση πόρων
• τη δικτύωση, ενημέρωση-ευαισθητοποίηση κοινωνικών ομάδων σε ζητήματα εξαρτήσεων και προβολή
• τα προγράμματα ευρωπαϊκής ένωσης
• τη δημιουργία βιβλιοθηκών (επιστημονική βιβλιοθήκη, λογοτεχνική κ.α.) και υλικών προβολής
• την παραγωγή εργαλείων για την αξιολόγηση, την υλοποίηση δράσεων κ.α.

 

 

 

ekpedefsi3ekpedefsi4Επίσης το Τμήμα ασχολείται με τις ερευνητικές δραστηριότητες του ΚΕΘΕΑ ΠΙΛΟΤΟΣ, που αφορούν κυρίως στην καταγραφή και επεξεργασία των χαρακτηριστικών των εφήβων και ενηλίκων χρηστών που προσεγγίζουν το πρόγραμμα καθώς και των οικογενειών τους, σκιαγραφώντας το προφίλ και τις ανάγκες τους και συνεισφέροντας στο σχεδιασμό νέων θεραπευτικών παρεμβάσεων ή την αναδιαμόρφωση αυτών που ήδη υπάρχουν καθώς και στην ανατροφοδότηση των επί μέρους μονάδων του Προγράμματος.